Nog 1 dag! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Bram en Anouk - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Bram en Anouk - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Door: bramenanouk

Blijf op de hoogte en volg Bram en Anouk

16 Januari 2012 | Nederland, Leiden

Dag allemaal,

Morgen (17 januari) vliegen we vanaf Schiphol om vervolgens twee maanden niet meer terug te komen. Allereerst zullen we drie dagen in Hong Kong verblijven (eigenlijk een soort tussenstop, maar 'nu we er toch zijn' maken we ook even een korte city-trip), waarna we doorvliegen naar Kuala Lumpur (Maleisie). We zullen dan door Maleisië trekken, door Singapore, en eindigen in Indonesië (Java en Bali). Op 19 maart vliegen we vanaf Bali weer terug naar Nederland, waar we de 20e heel vroeg in de ochtend weer aan zullen komen op Schiphol.

Tijdens onze reis zullen we op deze site zo nu en dan een reisverslag met wat foto's plaatsen. Als je het leuk vindt om ons te volgen; kun je je 'abonneren' (blijf-op-de-hoogte) zodat je elke keer dat wij een nieuw verslag hebben geplaatst een mailtje ontvangt.

Veel leesplezier,
Liefs,

Bram en Anouk

• 16 Januari 2012 - 13:39

Kirsten:

Veel plezier!

Leuk om nu ook eens een reisverslag te kunnen volgen :)

liefs!

Jolanda:

Heel veel plezier!

• 17 Januari 2012 - 21:01

Thies:

Ik heb 'm in m'n favorieten gezet hoor. Veel plezier!

• 20 Januari 2012 - 21:54

Joke Scheltes:

Heel veel plezier op jullie mooie reis!